Elämäntaparemontti

Missä kunnossa olet? 
Missä kunnossa kehosi on? 
 
Sinä päätät elämästäsi ja teet siihen liittyvät päätökset. Sinä päätät myös miten käytät ja huollat kehoasi, kuinka hyödynnät kehosi ja mielesi tarjoamia mahdollisuuksia. Liikkumattomuus on tärkein rappeutumissignaali kehollesi. Päivittäisillä valinnoillasi on suurin merkitys. Se mitä teet vähän tai harvoin ei ole suurta merkitystä.
 
On pitkälle omissa käsissä mitä vauhtia kehosi vanhenee. Voit vaikuttaa 20 vuoden verran, joko kiihdyttäen tai hidastaen kehosi vanhenemista. 
 
Millaiseen elämään sinä tyydyt? 
Sinä olet tekemiesi valintojen lopputulos, oletko tyytyväinen tuloksiin?
Tarvitsetko muutosta? Tulevat valinnat ovat sinun!
 
Tee itsellesi kunnon palvelus:
• Tee elämästäsi mielenkiintoinen. Se saa sinut liikkeelle. Rakenna arkipäivääsi riittävästi liikettä.
• Opettele syömään oikein ja terveellisesti.
• Anna elimistöllesi riittävästi lepoa.
 
ELÄMÄNTAPAMUUTOKSEN täytyy siis tuntua hyvälle. Muutosten on tapahduttava pikkuhiljaa. Tärkeintä onkin tehdä muutoksia, joista voit pitää kiinni. Kun muutokset tuntuvat vaivattomille jo laihduttaessa, ne ovat sitä jatkossakin. 
 
Personal Trainer auttaa sinua elämäntapamuutoksessa pitämään aiempaa parempaa huolta itsestäsi sekä terveydestäsi. Yhdessä keskitytään ylläpitämään aktiivista elämäntapaa ja lisäämään hyvinvointiasi. Autamme sinua löytämään arkielämään toimivia käytäntöjä, jotka tuottavat hyvää olo ja näkyviä tuloksia.
 
Sisältö:
 
Ensitapaaminen, jossa selvitetään toiveesi ja odotuksesi valmennukseen liittyen. 
 
Tapaamiset/harjoitukset 2 vkon välein. Jokainen tapaaminen/harjoitus on suunniteltu sinulle siten että saat lisää valmiuksia omaan elämääsi ja toimintaasi. Lisäksi sinulla on oikeus osallistua ryhmäliikuntatunneillemme ilmaiseksi.
 
Omaharjoittelu
 
Tapaamisten välissä harjoittelet omatoimisesti yhdessä sovitulla tavalla. Sinulla on mahdollisuus olla yhteydessä puhelimitse sekä sähköpostilla.
 
Saat yksilölliset ohjeet liikkumiseen, ravitsemukseen, lepoon ja motivaatioon liittyen. 
Valmennus sisältää tavoitteesi mukaisia harjoituksia, keskustelua ja palautetta arkielämän tilanteisiin, toimintaa ja harjoitteluun liittyen. 
Tarvittaessa teemme myös kuntokartoituksen ja lihaskuntotestit, liikunta- ja harjoitusohjelmat sekä ruokapäiväkirja analysointi.